GRYWALIZACJA MOTYWACJĄ DO AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY

Czy wiesz, że ok. 80 proc. 15-letnich dzieci spędza większość dnia siedząc przed ekranem komputera lub telefonu?!

Tymczasem zgodnie z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) dzieci i młodzież powinny spędzać przynajmniej 1 godzinę dziennie na aktywności fizycznej. Niestety. Nie ćwiczy 30% licealistów, 23% gimnazjalistów i 15% uczniów szkół podstawowych!

Według WHO, w Polsce liczba otyłych dzieci rośnie w zatrważającym tempie! Konsekwencje takiego stylu życia są poważne; znacznie zwiększają ryzyko chorób cywilizacyjnych!

Mamy pomysł jak to zmienić!

Profilaktyka zdrowotna nadwagi i otyłości realizowana w szkołach z zastosowaniem aplikacji mobilnych, opasek fitnessowych i grywalizacja nagradzająca za aktywność fizyczną, to szansa na zmianę ich stylu życia.

Grywalizacja przynosi znakomite efekty w przypadku dzieci i młodzieży! Wykorzystuje mechanizmy z gier w świecie realnym by motywować do zmiany przyzwyczajeń, pozwala zamienić czynności, uważane za trudne i nieciekawe w zabawę, która angażując, mimowolnie wpływa na zmianę zachowań.

Przynależność do społeczności, współpraca, rywalizacja grupowa, a przede wszystkim nagrody skutecznie motywują do pokonywania kolejnych etapów i poziomów.

Korzyści dla dzieci i młodzieży:

  • wzrost aktywności fizycznej,
  • zapobieganie nadwadze i otyłości,
  • zapobieganie chorobom przewlekłym, w tym cywilizacyjnym,
  • zmiana przyzwyczajeń dotyczących spędzania wolnego czasu,
  • poczucie przynależności do grupy rówieśniczej,
  • wzrost znaczenia współpracy zespołowej,
  • wzrost celowości podejmowania trudnych wyzwań.

Jeśli szukasz innowacyjnego rozwiązania, które dzięki nowoczesnej technologii zwiększy aktywność Twojego dziecka lub uczniów Twojej szkoły, skontaktuj się z nami, możemy Ci pomóc!

Skontaktuj się z nami »